Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Το "Ψίθυροι αγοριών" στο 4ο γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης


Δημοσιεύω το ιμέλ που έλαβα σήμερα το πρωί και που μου έφτιαξε τη μέρα, διότι πρέπει να προβάλλονται τέτοιοι Δάσκαλοι!


Κα Βούλα Μάστορη
Καλημέρα σας.
Ευχόμαστε καταρχάς να σας βρίσκουμε καλά. Σας γράφουμε από την Αλεξανδρούπολη.
Είμαι η Λεμονιά Σούλη -Μακρή, καθηγήτρια του 4ου Γυμνασίου Αλεξ/λης και τη σχολική χρονιά που κλείνει έκανα το πρόγραμμα-δραστηριότητα της Αγωγής Υγείας σε μια μικρή ομάδα παιδιών, 12 ατόμων (αγόρια κορίτσια 13,14 χρονών) με θέμα Διαφυλικές σχέσεις - Σεξουαλική αγωγή. (Είχαμε επιμορφωθεί πάνω στο θέμα από το Κ.Ε.Λ.Π.Ν.Ο. από το Σεπτ του 2009)
Είχα διαβάσει το βιβλίο σας "Ψίθυροι Αγοριών" (γιατί μου το είχαν ζητήσει οι κόρες μου να τους το αγοράσω) και έτσι σκέφτηκα να το προτείνω και στην ομάδα του Γυμνασίου μου.
Τόλμησα μάλιστα να κάνω μια προσπάθεια για θεατρική διασκευή (κάτι σαν θεατρικό παιχνίδι μέσα στην τάξη, το παίξαμε) στο πολύ όμορφο λογοτεχνικό βιβλίο για νέους που εκδώσατε εσείς. Θα τολμήσω σήμερα να σας στείλω με ιμέιλ την προσπάθεια μου.
Συγνώμη που δεν ζήτησα την άδεια σας πριν κάνω την προσπάθεια, και ακόμη για τα τυχόν λάθη που θα έχω (δεν είμαι των φιλολογικών ειδικοτήτων, αλλά αγαπώ τη λογοτεχνία και το θέατρο). Και πάλι συγνώμη.
Σας ευχαριστώ πολύ.
Λεμονιά Σούλη -Μακρή
Καθηγήτρια ΠΕ19

Δεν υπάρχουν σχόλια: